Hizmetlerimiz

Seyhan Bilgisayar olarak aşağıdaki hizmetleri vermekteyiz.

PC-Server-Network,Kamera ,Kayıt Cihazı ve Güvenlik Çevre Birimleri Bakım/Destek, müşterilerin BT altyapısında yer alan PC, Server ve çevre ürünlerinin (PC,Server,Kamera,Projeksiyon,Yazıcı, tarayıcı, vb.) uçtan uca, standartlara uygun bir biçimde kurulmasını ve çalıştırılmasını sağlamak üzere belirli servis seviyelerine uygun olarak verilen teknik destek hizmetleridir. Çağrı bazlı ve servis seviyesi esaslı olarak yürütülür.

PC-Server-Çevre Birimleri Bakım/Destek hizmetleri iki ana grup altında verilmektedir:

Donanım Bakım-Onarım Hizmetleri:

PC, Serverve çevre birimlerinde oluşan donanım problemlerinin giderilmesine ve sorunsuz çalışmayı sağlamaya yönelik hizmetlerdir. “Parça Dahil” veya “Parça Hariç” olarak verilebilir.

Servis sağlayıcı ile müşteri arasındaki hizmet sözleşmesinin içeriğine bağlı olarak, donanım, bakım-onarım hizmetleri kapsamında “Periyodik Bakım” hizmeti de söz konusu olabilir.

Bu hizmetler, donanımların üzerinde koşan işletim sistemlerine ya da diğer yazılım bileşenlerine verilecek olan destek hizmetlerini kapsamaz.

Sistem Destek Hizmetleri:

PC, Server ve çevre birimleri üzerinde yer alan işletim sistemlerinde ve bu işletim sistemleri (paketi) ile birlikte gelen servislerde, alt uygulamalarda karşılaşılan problemlerin giderilmesine ve sorunsuz çalışmayı sağlamaya yönelik hizmetlerdir. “Uzaktan” veya “Müşteri Yerinde” verilebilir.

Bu hizmetler, işletim sistemleri dışında kalan yazılımlara/uygulamalara ve işletim sistemlerinin üzerinde çalıştığı donanım bileşenlerine verilecek olan destek hizmetlerini kapsamaz.

Kapsam Dışı Konular:

  • PC-Server- Kamera ve Kayıt Cihazı Çevre Birimleri Bakım/Destek hizmeti dışındaki tüm hizmet alt bileşenlerine ilişkin destek, yönetim ve danışmanlık hizmetleri
  • Tüm donanım/işletim sistemi/uygulama yatırım maliyetleri,
  • Tüketim malzemesi (kağıt, kartuş, teyp, toner, notebook pili vb.) temini ve maliyetleri,
  • Uygulamaların kullanımına ve/veya uygulama geliştirmeye yönelik destek talepleri/hizmetleri,
  • Sistemler üzerinde yapılacak olan geniş çaplı “güncelleme” işlemleri,
  • Müşteri ya da üçüncü şahısların, hata, kasıt ya da ihmali, ani voltaj değişiklikleri, klima şartlarının sağlanmaması, genel mücbir sebepler ve bunlara benzer nedenler ile oluşacak hasar ve arızalar,
  • Servis sağlayıcının yazılı onayını almadan sistem üzerine yapılan ekleme ya da değişikliklerden dolayı meydana gelen sorunlar ve bu sorunların yol açtığı her türlü olumsuzluklar.
Müşterilerimizin Server, Yedekleme çözümleri, PC, Notebook ve her türlü iletişim alt yapı ürünlerine olan ihtiyaçlarına Danışmanlık hizmetleri ile çözümler getiriyoruz.

Kurumsal Çözümler

Şirketiniz bünyesindeki bilgisayarların Network kurulumu ve yapılandırması , firma bünyesinde çalışan kullanıcıların Teknik destek ihtiyaçlarını bakım anlaşmaları kapsamında desteklemekteyiz.

Bilgisayar ve Oem Parça Satışı

Firmanız bünyesinde ihtiyaçlarınız doğrultusunda her türlü Donanımı (Server,Pc ,Yazıcı, Switch , Modem,Donanım Firewall , Toner ,Network Kablosu vs) temin etmekteyiz.

İstediğiniz özellik ve markalarda Oem bilgisayar ya da Hp,Dell,Toshiba,Fujitsu,Siemens,Casper marka masa üstü ve notebook bilgisayar satışımız mevcuttur.

Microsoft Lisansları ve Diğer Lisans Satışları

  • Microsoft Open ya da OEM Lisanslama (Windows 2003/2008 Server,Windows Xp , Vista vs).
  • Antivirüs Programları (Mc Afee , Symantec , Nod32 , Kaspersky) satışı
  • Acronis ve Yedekleme ürünleri satışı.
  • VMware Sanallaştırma çözümleri lisansları
  • Veeam Backup and Replication Yedekleme Lisansları
Sunucu , ofis bilgisayarları ve teknik cihazların desteğini sağladığımız ve en çok tercih edilen hizmet türü olan Bakım Anlaşmaları ile firmaların en önemli ihtiyacı olan IT desteği ihtiyacını karşılamaktayız.

Teknik Bakım Anlaşması Nedir?

Teknik Bakım Anlaşması, yapılan anlaşmaya göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı, yazılımı ve bilgisayar çevre birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, bilgisayarlara müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsar.

Teknik Bakım Anlaşmasının Kapsamı Nedir?

Teknik Bakım anlaşması süresince Destek Bilgisayar Teknik Servisinde veya müşteri yerinde servis desteği, envanter takibi, arızalı cihazın müşteri yerinde onarılamadığı durumlarda yetkili servise bırakılması , Windows 2000 Server,2003 Server, 2008 Server, XP,Windows7, Vista, Linux işletim sistemi desteği, bilgisayar, notebook, yazıcı, monitör, scanner, plotter, projeksiyon cihazı, ve diğer çevre birimleri onarımı, MS Office uygulamaları, orjinal yedek parça desteği, standart hizmetlerimizden olup gerektiği durumlarda eleman outsourcing, help desk ve benzeri hizmetler eklenebilir. Gerek olmayan hizmetler anlaşma kapsamından çıkarılabilir.

Teknik Bakım Anlaşmasının Maliyeti Nedir?

Teknik Bakım Anlaşması maliyeti , Firma yapısı (Merkez, Bölge Ofisi ve Depo sayısı vs.), kullanıcı sayısı, Server Sayısı ve işletme bilgisayarlarının kullanım amaçlarına göre değişmektedir.

Teknik Bakım Anlaşmasının Geçerlilik Süresi Nedir?

Teknik Bakım Anlaşması 6 aylık veya 1 yıllık süreler haline yapılmaktadır.

Teknik Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir?

  • Şirket dâhilinde çalıştırmak için uzman – güvenilir bir eleman aramak ve çalıştırmak zorunda olmazsınız.
  • Bakım anlaşmalı olmanın avantajı ile çağrılarınıza öncelik verilir.
  • Telefon, Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve sorunlarınız hızlı bir şekilde giderilir.
  • Bilgilerinizin yedeklenmesi ve korunması takip edilir ve çalışmalarınızı kaybetme riskinizi minimuma indirmiş olursunuz.
  • Teknolojik gelişmelerden haberdar olursunuz ve bunun için hiçbir ücret ödemezsiniz.
  • Gereksiz ve maliyetli yatırımlardan korunur, fiyat performans açısından en iyiyi elde edersiniz.
  • İhtiyacınız olan donanımı piyasa şartlarından daha uygun maliyetle temin edebilirsiniz.
  • Yazılım lisanslarınız kayıt altında tutularak ihtiyaç duyulduğunda gerekli mercilere raporlanır.

Teknik Bakım Anlaşması Yaptırmamanın Dezavantajı Nedir?

  • Sıkça tekrarlayabilecek sorunlar ya da aniden oluşabilecek büyük kapsamlı sorunlar nedeniyle daha büyük bir maddi zararla karşılaşabilirsiniz.
  • Sisteminiz sürekli kontrol altında olmadığından çıkan sorunu tespit etmek zaman alır. Bu da çözümün uzamasına ve iş kaybınıza sebep olur.
  • Virüs, Trojan vb. sisteme zarar veren tehditler hiç beklemediğiniz bir anda kapınızı çalar, bu başınıza büyük sıkıntılar açabilir, hatta tamamen bilgilerinizi kaybetmenize yol açabilir.
  • Yapacağınız yatırımlarda; ihtiyacınızdan fazlasını almaya ya da beklentinizi karşılayamayacak bir çözüme yönlendirilebilirsiniz.
  • Tekrarlanması gereken fiziksel ve yazılımsal bakımlar yapılmadığından sisteminiz hantallaşıp sizi zaman ve iş kaybına uğratabilir.
  • Hiç farkında olmadan korsan yazılım kullanıyor olabilirsiniz. Yazılımların lisanslanması konusunda raporlamalarda sıkıntı yaşayabilir bu sebeple yüksek danışmanlık ücretleri ödemek zorunda kalırsınız.
  • Yedeklemeleriniz düzenli takip edilmeyebilir ya da size uygun bir yedekleme çözümünü kullanmıyor olabilirsiniz.
Firmaların bilgi teknolojileri açısından gereksinme duyduğu sistem analizi, donanım, altyapı ve yazılım geliştirme konularında işbirliği yapıyoruz. Ekonominin getirdiği yeniliklere ayak uyduracak teknolojiler ve yazılımlar için danışmanlıklar veriyoruz.

• Yazılım projeleri yönetimi ve kurumsal kaynak planlama ( ERP ) danışmanlığı.
• Yazılımların verimliliği, teknolojileri, uyumluluğu tespit etme çalışmaları.
• Bilgi işlem donanım altyapısı ve yeni donanım ve yazılım sistemleri için karar alma ve kuruluş.
• IBM AS/400 ( system i ) sisteminin kurulması, performans analizi, sistem yönetimi.
• Java teknolojileriyle server kurulumu, sistem uyumluluğu analizi.
• Microsoft teknolojileri üzerinde sistem analizi, SQL Server performans yönetimi.

SAP uygulama danışmanlığı hizmetleri kapsamında SEYHAN BİLGİSAYAR, bünyesindeki tecrübeli insan kaynakları gücünü ve bilgi birikimini kullanarak firmalara iş uygulamalarına yön verecek seviyede SAP’nin global standartlarına uyumlu uygulama danışmanlığı hizmeti sağlamaktadır. Bu kapsamda hazır içerikli uygulamalar ve sektörel çözümlerden de faydalanarak uygulama danışmanlık hizmetini zenginleştirmektedir. Danışman sertifikasyonu ve eğitimine verdiği önem ile bu alanda düzenli yatırımlar yapan SEYHAN BİLGİSAYAR, Türkiye’de en fazla danışman gücü ve sertifika sayısına sahip iş ortağı konumundadır.

Başlıca, SAP Finans Yönetimi, SAP İnsan Kaynakları Yönetimi, SAP Tedarik Zinciri Yönetimi, SAP Müşteri İlişkileri Yönetimi, SAP Kurumsal Portal Uygulamaları, SAP İş Analitikleri, SAP Bütçe Planlama Konsolidasyon, SAP Strateji Yönetimi, Çevre Sağlık ve İş Güvenliği Yönetimi, SAP Mobil Uygulamalar ve SAP HANA alanlarında uygulama danışmanlık hizmeti sunmaktadır.

SEYHAN BİLGİSAYAR, SAP uygulama danışmanlık hizmetini, müşteri memnuniyeti odaklı hizmet anlayışı ve bugüne kadar 350’nin üzerinde teslim ettiği proje ve farklı sektörlerde edindiği bilgi birikimi ile müşterileriyle paylaşmaktadır.

SEYHAN BİLGİSAYAR, sadece sektörün önde gelen büyük firmalarına değil, aynı zamanda küçük ve orta ölçekli birçok işletmeye, SAP Yazılım çözümlerini tanıtmak, işletmelerinde uygulamaları için SAP Danışmanlık hizmeti vermek ve işletmelerin mevcut uygulamalarını denetlemek için çeşitli danışmanlık hizmetleri de vermektedir. SEYHAN BİLGİSAYAR, sunduğu danışmanlık hizmetleri ile ülke genelinde birçok orta ölçekli işletmenin, iş süreçlerini yeniden yapılandırarak kurum kültürü kazanmalarını ve sektörlerinde faaliyet gösteren büyük firmalarla aynı yazılım çözümlerini kullanmalarını sağlamıştır.

SEYHAN BİLGİSAYAR, sektörel deneyimini en iyi iş uygulamaları ile harmanlayarak, firmalara özgün ve katma değer yaratan çözümler üretmektedir. SEYHAN BİLGİSAYAR’ın gerçekleştirdiği her projede, firmaların gelecekteki ihtiyaçlarını da karşılayacak tasarımlar yapılmakta, yatırımın en kısa sürede geri dönüşünü sağlaması hedeflenmektedir. SEYHAN BİLGİSAYAR, sektörlere özel hazırladığı hazır çözümlerle, SAP uygulamalarının şirketlere kısa sürede kolayca entegre edilmesini sağlamaktadır. SEYHAN BİLGİSAYAR, sunduğu çözüm ve hizmetlerle şirketlerin sektörlerinde rekabet avantajı kazanmalarına, verimliliklerini artırmalarına ve maliyetlerini azaltmalarına yardımcı olmaktadır.

Kamera Sistemleri

Teknoloji ve elektronik sistemler günlük yaşamın vazgeçilmezlerinden biri olarak bizimle birlikte varlığını sürdürmeye devam ediyor. Tüm teknolojik gelişmeler güvenlik sektörünü de harekete geçirip, kullanıcı için en ideal olan güvenlik sistemleri hakkında kesin sonuç veren çözümler üretmeye devam ediyor.

İnsanların yaşadığı alanlarda kendini güvende hissetmesi için güvenlik kameraları her ihtiyaca uygun olarak üretiliyor ve kamera sistemleri devreye alınıyor. İster ev güvenlik kameraları olsun ister iş yeri güvenlik kameraları, tasarımından kullanım kolaylığına kadar onlarca modelle kullanıcılara daha güvenli bir yaşam sürmelerinde yardımcı oluyor.

SEM Elektronik ve Güvenlik Sistemleri olarak müşterilerimizin güvenliğini en üst düzeyde sağlamak için profesyonel ekibimizle 7/24 çalışıyoruz. Siz değerli müşterilerimizin ev güvenliği, iş yeri güvenliği, depo güvenliği ya da araçlarında güvenlik kamerası sistemleriyle yerinde projelendirip sizin için en uygun olan güvenlik kamerasının tedarik, montaj ve devreye alma aşamalarını hızlı bir şekilde gerçekleştiriyor ve sizlere en uygun dille sistem hakkında bilgi veriyoruz. Dilerseniz ücretsiz keşif olanaklarından yararlandırıp projenizi sizinle birlikte hayata geçiriyoruz.

Bulwark güvenlik kameraları, VGuard güvenlik kameraları gibi güvenlik kamerası sektörünün önde gelen markalarıyla olan iş ortaklığımız sayesinde sizlere en kaliteli ürünü en uygun fiyatlarla sunuyoruz.

Dome güvenlik kameraları, IR güvenlik kameraları, IP kameralar, gece görüş özelliğine sahip optik kameralar, araç içi kamera sistemleri ve kamera kayıt cihazlarıyla siz değerli müşterilerimizin her türlü ihtiyacını karşılıyoruz.

Unutmayın, güvenliğiniz ihmale gelmez.

Dome Kamera

Dome kameralar genel olarak 3,6 mm lens ile yapılandırılmış olduklarından iç mekanlarda ve geniş açı görüntüye ulaşılması gerektiğinde temin edilir.

Box Kamera

Box kamera ayarlanabilir Varifokal resnsi sayesinde çok geniş bir yelpazede kullanılabilmektedir.
Çok yakın ve net görüntü alınması gereken (para, altın, plaka ) ortamlarda kullanılabildiği gibi, Lens büyütüldüğünde uzak mesafeleri görebilmek kabiliyetine sahiptir.

IR Box Kamera

Ir box kameralar dış mekan için tasarlanmış olup genellikle 4mm yada 6 mm sabit lens ile uzun mesafe görüşü için idealdir.Su, nem ,sıcak ve soğuk hava şartlarına dayanıklı imal edilirler.

Speed Dome Kamera

Speed dome kameralar 360 derece dönebilen programlanabilir, 30 X zoom yapabilen kameralardır.
Kullanım alanları geniş ve uzun mesafeli görüş gerektiren yerlerdir.
İstenirse belirli noktalarda bekletme, görüntüyü yakınlaştırma gibi programlanabilmesinin yanında, kontrol klavyesi ile anında zoom yapabilme yada sağa sola döndürülebilme olanağı sağlar.

Kamera Sistemi Kurulumunda Önemli Detaylar

  • Kamera sisteminde çözünürlük önemli bir detaydır.
    Fakat kablo kalitesi, adaptör seçimi, kullanılacak kayıt cihazı veri hızı en az kameralar kadar önemlidir.
  • Kameralar ne kadar iyi çözünürlüğe sahip olurlarsa olsunlar kablo kaliteli değilse görüntünün DVR cihazına net olarak ulaşmasını engelleyecektir.
    Adaptör mutlaka kamera sayısı, kameralardaki gece görüşü için tasarlanmış led sayısına bağlı olarak hesaplanmalıdır.
  • Kayıt cihazı uygun FRM hızında olmalıdır. Hard disk kamera sayısına bağlı olarak hesaplanmalı ve mutlaka kayıt cihazı için tasarlanmış hard diskler kullanılmalıdır.
    Belirli mesafeler aşıldığı anda alt yapı ve kablolama fiber optik kablo ile düzenlenmelidir.
    Kamera sistemi ihtiyaçlarınız doğrultusunda uzman ekipler ile konumları ve lens ölçüleri belirlenmelidir.